Vi

  • tilbereder mad, så patienternes ernæringsmæssige behov og ønsker for sufficient klinisk eller human ernæring kan opfyldes under indlæggelsen
  • er afdelingernes naturlige samarbejdspartner i forhold til at udvikle og styre ernæring, mad og måltider til patienterne
  • servicerer gæster og brugere af kantinerne, således af mad og service bidrager til øget tilfredshed

Vi vil være kendte for:

  1. at maden og vores indsats for de gode måltider er et væsentligt parameter i patienternes oplevelse af god kvalitet på AUH
  2. at mad og service i cafeer, kaffehuse og Madekspres er et væsentligt parameter i brugernes oplevelse af god kvalitet på AUH
  3. at understøtte at ernæring bliver en del af behandlingen på AUH og dermed medvirke til at drive sufficient ernæring – også tværsektorielt
  4. at bruge kvalitetsudvikling, økonomi og arbejdsmiljø som drivkraft for udvikling
  5. Vi vil være kendte for vores høje grad af trivsel samt vores kreative og høje faglige niveau, der udvikler, fastholder og tiltrækker kompetente medarbejdere
  6. Vi vil gennem professionel formidling være kendte for vores høje faglighed, herunder vores ernæringsindsats og vores mad - såvel ud i huset (AUH) og ud af huset (omverden)