Organisation og samarbejde som karrierevej

Hvis du vil fordybe dig inden for organisation og samarbejde kommer du til at integrere værktøjer og viden om arbejdslivets mange facetter i din fagprofil.

Du kommer, i tæt samarbejde med ledelsen, til at sikre dine kollegers medindflydelse i feltet mellem medarbejdertrivsel, arbejdsmiljø og rammer for det gode arbejdsliv. Eksempelvis arbejdspladsens udfordringer, økonomi, politikker og retningslinjer.

Stillinger og funktioner

Du kan stille op til valg og arbejde med organisation og samarbejde i følgende stillinger/funktioner:

  • AMIR ( ved valg)
  • TR ( ved valg)

Kompetenceudviklings - og efteruddannelsesmuligheder

  • Netværksmøder med fokus på sikkerhed, trivsel og det gode arbejdsmiljø
  • Arbejdsmiljøuddannelse og TR grunduddannelse
  • Møder, kurser og temadage i Akutafdelingen, på AUH, i regionalt regi og i faglige selskaber

Sygeplejen på AUH

Sygeplejen i Akutafdelingen udvikler sig inden for rammerne af

  • AUHs strategiske ambition og grundfortælling
  • AUHs stillings- og funktionsstruktur
  • En fælles sygeplejefaglig referanceramme

Læs om hospitalets strategisk ambition og grundfortælling